teisipäev, 12. detsember 2017

Kool

Tere kõigile!👋

   Minu esimene 1. poolaasta ei olnud väga tore. Mul tulid esimesed kahed ja F-id. Kõige raskem aine see aasta on muusika. Ma ei käi muusikakoolis ja ma ise ei saa ka väga muusikast aru. See on täielikult minu sĂĽĂĽ, et ma muusikat ei oska. Loodusõpetus on ka päris raske see aasta. Ăśtleme nii, et võiks paremini minna. See aasta on mul ka kuidagi eriti palju muresid, mis kõik jooksevad alati ĂĽhele päevale või nädalale kokku ja see teeb ka koolis õppimise raskemaks. Ajalugu on samuti väga raske, aga ajalugu ma pean hoolikalt õppima ka, sest järgmine poolaasta tuleb meil arvestus. See aasta on ĂĽldse palju uusi aineid tulnud. Ega ma päris iga aine kohta ei kurda, sest enamus ainetes läheb mul ikka hästi. KODUTĂ–ID on see aasta VĂ„GA PALJU. Palun laske meil kasvõi nädalavahetusel koolist puhata ja ärge andke nädalavahetuseks õppida! 
   Mul pole õrna aimugi, kuidas ma selle kooliaasta ĂĽle elan. Ă•nneks tuleb nĂĽĂĽd vaheaeg ja me saame natukenegi puhata.

Ma tahan koju magama minna ja aitäh tähelepanu eest...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar