teisipäev, 28. november 2017

Räägime spordist!

Tere kõigile!👋

   Selles postituses räägin ma teile oma kokkupuutest spordiga ja mida ma spordi tegemisest arvan.

   Sport on minu elus väga tähtsal kohal. Sport on meelelahutus ja tagab väga hea tervise ning ma arvan, et need kes ühegi spordialaga ei tegele, võiks siiski midagi enda tervise heaks teha, nt jooksmas käia jne...
   Ma ise käin tennisetrennis. Tennisega olen ma tegelenud kuus aastat ja mulle väga meeldib see spordiala. Varem olen käinud ka viis aastat tantsimas ja kaks kuud jalgpallis. Tantsima läksin ma kolme aastaselt ja lõpetasin kaheksaselt. Jalgpalliga tegelesin ainult kaks kuud, kuna sain kohe aru, et see spordiala ei ole mulle mõeldud, vaid tennis on. Peale tennise käin ma vahepeal ka jõusaalis ja  koeraga jalutamas. Kuna mu koer on tõult jahikoer, siis saab temaga ka metsas jooksmas käia.
   Kahjuks ei ole ma september ja oktoober oma põlvevigastuse tõttu sporti teha saanud. Augusti lõpu poole põrutasin ma trennis oma põlve ära. Ja kuna ma kohe mängimist ei lõpetanud, läks see aina hullemaks. Käisime algul mitmete arstide juures. Lõpuks pidin ma seitse korda kahe nädala jooksul elektriravis käima. Nüüd pean ma põlvesidet kandma ja põlvele vähem koormust andma. Mul on kehalises kasvatuses kõik asjad vaja järgi teha, nii et tuleb tihe aasta lõpp.

Nagu ikka, elage oma koolinädal ilusasti üle ja varsi tulevad juba jõulud ja jõuluvaheaeg!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar